Správa bytového domu SVJ a bytového družstva
Profesionální předsednictví
1. Koordinace a organizace shromáždění vlastníků
- Zajištění pravidelných shromáždění vlastníků jednotek min. 1x ročně.
- Zajištění zápisů a dokumentace z každého shromáždění
2. Správa a komunikace s vlastníky
- Efektivní komunikace se všemi členy společenství (email, telefon, osobní schůzky).
- Zodpovědnost za rychlé řešení dotazů a podnětů vlastníků.
3. Zajištění poradenství
- Konzultace aktuálních témat týkajících se správy a provozu SVJ.
- Nabízíme ekonomické, technické i dotační poradenství
4. Administrativa a účetnictví
- Kontrola a schvalování faktur za služby a opravy
- Příprava rozpočtu a monitorování financí společenství
- Kontrola správcovské společnosti
5. Údržba a správa majetku
- Koordinace údržby a oprav budovy včetně společnostech prostor
- Správa smluv s dodavateli (úklidové služby, revize, opravy).
- Dohlížení na termíny pravidelných kontrol a revizí.
6. Zajištění komplexního a přehledného fungování SVJ
- Příprava a realizace projektů na zlepšení vzhledu či funkčnosti domu.
Výhody spolupráce s Profesionálním předsedou:
Odbornost a zkušenosti: Naši profesionálové mají dlouholeté zkušenosti v oblasti správy bytových domů a SVJ.
Úspora času a energie: Zajišťujeme všechny administrativní a organizační záležitosti, čímž šetříme čas a nervy majitelů.
Transparentnost a spolehlivost: Veškeré kroky jsou transparentní a všechny finanční operace jsou řádně zdokumentovány.
Individuální přístup: Ke každému SVJ přistupujeme s ohledem na jeho specifické potřeby a přání.
Správa bytového domu
Správa bytového domu je klíčovým prvkem pro udržování kvality a hodnoty vaší nemovitosti. Spolupracujeme s týmem zkušených odborníků v oblasti správy nemovitostí můžete mít jistotu, že vaše bytové družstvo nebo společenství vlastníků jednotek (SVJ) bude spravováno s precizností a zodpovědností.
Nejčastěji poptávané služby správy domu a jejich popis zahrnují:
1. Finanční správa: Pečlivě a transparentně spravujeme finanční prostředky vašeho domu. Sledujeme platby, vystavujeme faktury, řídíme rozpočet a zajistíme správné účtování veškerých transakcí. Naše cílem je zajištění finanční stability a efektivního využívání prostředků vašeho domu.
2. Správa provozu: Monitorujeme veškeré provozní záležitosti vašeho domu, včetně údržby, oprav a čištění společných prostor. Zajistíme, aby byl váš dům v dobrém technickém stavu a aby byly splněny veškeré legislativní požadavky.
3. Komunikace a administrativa: Zajišťujeme pravidelnou komunikaci s vlastníky jednotek, poskytujeme informace o plánovaných opravách, schůzkách a důležitých událostech. Také se staráme o administrativní záležitosti, jako je vedení evidence vlastníků jednotek, archivace dokumentů a příprava dokumentace pro účely SVJ.
4. Právní podpora: Spolupracujeme s právními specialisty a poskytujeme právní poradenství v případech, kdy se vyskytnou právní otázky nebo sporové situace. Zajistíme, aby vaše organizace měla pevný právní základ a byla chráněna před případnými riziky.
5. Technická podpora: Zajištění odstranění ostatních závad a havárií a ostatních oprav, modernizací a rekonstrukcí zajistí se souhlasem společenství vlastníků. Zajištění přístupu dodavatelských firem do domu, předávání technických požadavků společenství vlastníků zhotoviteli/dodavateli na opravu.Věcná kolaudace dodavatelských faktur. Zajištění revizí a kontrol vyhrazených technických zařízení dle příslušných ČSN a dalších platných zákonů a vyhlášek, předávání revizních zpráv a zajištění odstranění závad jimi zjištěných. Zajištění výroby/pořízení a distribuce čipů od vstupu do domu a klíčů od společných částí domu dle požadavků vlastníků a se souhlasem výboru společenství vlastníků, včetně zajištění funkčnosti elektronického vstupu do domu.Vedení archívu technické dokumentace.